K :)

Dags att äta lunch nu, frågan är bara vad man ska ta från kylen, inte så jättesugen på att laga nått större nu.

När jag var och lämnade tillbaka jobbilen så stannade jag och snackade lite med vår K (lageranställd hos oss). Han höll på att packa ihop alla snöskyfflar och liknande, ansåg att dom inte behövdes längre så nu skulle dom upp längst bak på översta hyllan. Men snacka om att han lyckades bygga fina högar på lastpallarna. Med kanske 30spadar på varje pall bildade han högar på 1½meter, som han sedan spände fast med spännband.
Vi skämtade lite om att vi skulle få börja ha skyddsutrustning när vi va på lagret för de såg så ostabilt ut. Vem vet kanske skulle bli skyffelregn över hela butiken om ett spännband lossnade :p

Aja, nu ska jag lämna hunden som ligger i min säng och snarkar, och gå ut för att få lite mat :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

naww :D hur kan du läman en sovande hund ;) de e ju så söta då

betesbur är där kaninen får vara ute o hoppa omkring i :) typ rasthage.. men eftersom dem äter o gnagar på allting så blir de ju betesbur :) hihi!

haha jag ska snart lyssna på låten :)

2008-02-12 @ 12:43:27
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0