Jobbet nästa!

Då var det dags att dra sig till jobbet då. Öppet 5timmar, men jag är där närmre 6timmar. Finns alltid saker att göra, och om det inte skulle finnas så kan man snacka skit och dricka kaffe och choklad :p

Vet faktiskt inte hur mycket det är att göra idag. Var aldrig inne på jobbet igår, utan pratade bara med I i telefon, och orkade inte fråga. Så jag får väl se när jag kommer dit. Jag vet iaf att jag måste fila vidare på helgschemat. Vecka 8 och 9, är det lite småkrisigt då alla ska resa bort. Men jag får nog till det, R har sagt att han nog kan jobba om det behövs, och sedan kanske man kan kalla in M eller T oxå om det verkligen inte går ihop sig.

Aja, nu ska jag dra mig. Bara smsa om ni vill något, så svarar jag så fort det inte är kunder i butiken ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tre barn eller ungdomar men jag kallar dem barn :)

2008-02-09 @ 09:44:45
URL: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0