Järvsö del 6

Haha, nu har jag åter igen anledning att komma tillbaka till denna underbara följetång som jag körde för ett tag sedan :p
Det har nu gått ganska många veckor sedan jag var i Järvsö. Jag var där vecka 2, så det är alltså, hmm, 6?veckor sedan.
Upptäckte iaf idag att jag hade min Järvsö-pin kvar sittandes i min jacka. Har inte tänkt på den tidigare. Anledningen till att jag märkte den nu, var för att det är så pass varmt ute att jag struntade i handskar. Men efter ett tag ville jag ändå värma min ena hand, varpå handen river sig på nålen på insidan av fickan :p Så där sitter den och har suttit i 6veckor nu :p

Kom även på när jag pratade med C idag att jag faktiskt kommer åka genom Järvsö när jag åker hem från Lofsdalen. Anledningen till att jag inte åker igenom när jag ska upp, är för att jag ska lämna min kusin i Mora, även om det blir lite längre så blir det trevligt med sällskap :) Sedan har C lovat bullar när jag åker igenom på hemvägen ;)

image121

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; ibland så ;p idioter asså! :P själv har man en massa hål ;p eller ah, småhål! :P

2008-02-19 @ 08:14:24
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0