Inget nytt!

Hehe, nu har de gått några timmar sedan jag kom hem från jobbet, och vad har jag fått gjort? Typ inget :P Eller jag har skrivit ihop en annons för gamla bilen och chattat lite. Det där med plugg, har vilket fall inte gått nått vidare :p

Nu är det iaf dags för att fixa lite mat till den skrikande magen. Det blir fläskfilé med klyftpotatis och nån sås :)

Och ikväll är det väl tv som gäller igen, kanske tar med mig datorn och har den i knät, man vet ju aldrig om det är dåliga bidrag på melodifestivalen ;)

Smaklig måltid!

Kommentarer
Postat av: Malin

hha okej.. jag har redan glömt vad jag skulle svara på .. hahaha, men men ;P

2008-02-09 @ 19:23:15
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0