Ikväll/Imorn

Japp, lugn hemmakväll är det som står på schemat för min del. Några familjemedlemmar är ute o röjer, de andra har tagit upp båda televisionerna med lets dance på ena och på spåret på andra. Så det blir datorn för min del ikväll. Men jag klagar inte, har ju trevligt sällskap på msn så :)

Imorn blir det oxå hemmakväll, dock inte en lika dan som ikväll, då det kommer vara släktingar hemma redan när jag kommer hem från jobbet, och sedan ska morbror P med familj äta middag här imorn. Och allt detta bara för att fira lilla mig, som snart blir ett ännu ett år äldre ;) Fyller dock inte år imorn utan först i veckan, onsdag för att vara exakt.
Vi brukar oftast fira helgen efter man fyller år, men nästa helg åker jag bort som ni kan läsa er till i föregående inlägg, så det fick bli imorn som gällde. Men jag klagar inte :)



Lite bilder från när jag fyllde 15
 På självaste dagen
 Resans mål
 Mauritius största pool
 Utflykt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0