Idag

Då är man hemma från skolan igen. Slutar egentligen inte förens om någon timme. Men passade på att jobba in den lektionen på håltimmen vi har i samband med lunch :) Var faktiskt god mat idag i skolan. Någon falukorv i tomat och paprika sås. Nej, det var inte korvstroganoff :p Men imorn är det de vanliga gamla fiskpinnarna. Alltså den som inte är trött på fiskpinnar efter 12år i skolan, måste vara alvarligt sjuk :p

Pratade för någon månad sedan om en tavla som hänger i ett klassrum som vi har religion i. För er som inte läst de inlägget så kan jag berätta att det är den vidrigaste tavlan jag sett. Man mår dåligt bar av att veta att den finns. Och att dom sedan tror att man ostört ska kunna ha lektion i de klassrummet utan att äcklas av denna vidriga skapelse, ne jag vet inte hur dom tänkt :p

Iaf var det väl någon med än jag som konstaterade de. För för enbart någon vecka sedan var tavlan borta. Istället hängde det en tavla med "modern konst", ni vet olika former som flyger runt på en blå bakgrund eller liknande. Så nu kan man äntligen koncentrera sig på P's lektioner :)


För er som vågar se den, så har jag nu en bild på den vedervärdiga tavlan. Jag kan inte mer än varna er för att titta på den :p


Kommentarer
Postat av: Malin

tränar du gymnastik? :O

2008-02-18 @ 15:34:58
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: weronica

svar; näe, men börjar bli bättre iaf :) haha, okej. men jag får vänta :P tack så mkt, är asbedövad ;p hahaha

2008-02-18 @ 16:15:51
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Jennie

hahahaah lääskigt tavla ja :)

haha lätt :) jag har tagit över världen! O så känner du miig o så blir du oxå känd? ;)
jag får ingen ersättning.. däremot betala 2000 kr för att få den lagad!

2008-02-18 @ 17:36:12
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0