Hunden

Var nyss ute med hunden. Det är lite småtråkigt väder, precis som det varit här i Stockholm i evigheter nu känns de som!
Men det tråkiga vädret, och mörkret räddades genom att ha musik i öronen. Förstår inte hur folk kan klara sig utan att lyssna på musik :s
Jag kan låta bli att ha musik när jag är i skolan, men direkt jag är hemma, på jobbet eller i bilen så måste jag ha musik. Har jag inte musik så blir jag galen, eller kanske inte är bästa ordet. Men musik livar iaf upp stämningen.

Musik är livet! Eller iaf en del av de ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Inget funkar utan musik :) Nej du, jag hade för ovanlighetens skull glasögonen på så kom inte säg nåt . Hon är klok. Ser man på henne, ser man en liten tjej som ser ut att vara 14år och i psyket 4år. Men bakom hennes skal finns en sådan dam som kan få mig att tappa andan. Lycka till med skolan nu. Jag ska ta ett bloss i mörkret sen duscha. Syns sen ;)

2008-02-10 @ 17:42:59
URL: http://lmongo.blogg.se
Postat av: Jennie

det är tråkigt väder här med :/ sämst e de..

över 4 veckor så imorgon ska jag vara riktigt sur på dem ;P de lovade "max 4 veckor, men de tar nog 2-3.."

2008-02-10 @ 18:40:07
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0