Hektisk dag!

Då var man mer eller mindre klar för jobb och skola idag då. Hunnit äta lite frukost och både fått på mig jobbkläder och packa vanliga skolkläder.
Håller just nu lite smått på att packa det jag ska ha med mig till landet. Det jobbiga är bara att jag är usel på packa och alltid övertygad om att jag glömt nått. Det man kan göra för att vara lite säkrare på att allt kommit med är att göra en packlista redan några dagar innan. Men den åldern har jag vuxit ifrån. Nu ser det oftare ut som så att jag börjar packa tidigast kvällen innan, men i vanliga fall bara nån/några timmar innan avfärd :p
Vilket i sin tur resulterar i att jag samtidigt som jag packar ut i bilen, kollar igenom väskorna att jag fått med allt :p

Kommer nog inte hinna skriva så många inlägg här idag, för har ett ganska packat schema.

08,00 lämna gamla bilen för omglasning
08,00 - 11,00 (ja samtidigt som ovan) vara på jobbet
11,20 -12,35 skola
12,35 - 14,10 lunch + hämta del på BMW
14,15 - 15,40 skola
15,50 - 17,15 jobb (igen)
17,20 -18,50 vara hemma, kanske lite middag och packa?
19,00 - ??,?? vara i näsbydal

Och sedan efter de kommer jag hem igen :)
Hoppas ni inte kommer sakna mitt bloggande allt för mycket under dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0