Hej på er

God morgon på er allihopa ;) Ja för mig är det fortfarande morgon. Gick upp för ett tag sedan och har nu hunnit göra mig i ordning helt. Så skönt med sovmorgon ibland, vaknade tex av mig själv idag, inte väckarklockan, så nu är jag utvilad och ska nog slippa somna på lektionerna. Fast somna på lektionerna brukar jag ändå inte göra när jag har GP eller PA. Båda har roliga ämnen och är roliga lärare.

Efter skolan ska jag nog inte göra så mycket. Tror jag inte iaf, för det står inget i min kalender :p Däremot ska jag försöka ta mig förbi min sjukgymnast och träna lite, för blev ingen träning i måndags.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; haha, varför låter de som att jag har det? ;p
så jävla skönt med sol :)
haha, va bra det då :D nä, det får du sluta med jaag blir ju jätte rädd ;p

2008-02-15 @ 10:40:21
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0