håltimme

Så segt. Sitter i skolan i en datorsal på en av mina vanliga håltimmar. Vad ska man göra åt saken, man orkar ju inte plugga nått. Pratade med min chef idag och jag slipper iaf jobba efter skolan. Så förhoppningsvis blir det en lugn filmkväll eller liknande.

Hade för ett tag sedan lektion med den berömda GP :p
Hans roligaste konstaterande idag var att, alla som inte hade böcker med sig var abdullas. För enligt GP bär en abdulla aldrig en bok med sig, snarare en kalachnikoff (automatvapen). Han har bra sköna men underliga uttalanden ibland :p


Haha
Helt otorligt vad vissa lärare är okunniga här i skolan. Han som övervakar datorsalen just nu, frågade just dom vid datorn brevid om det var nått fel på deras skärm. Det dom hade gjort var att vinkla den lite åt sidan (skärmarna sitter på väggen). Men läraren var övertygad om att den var trasig :p

Kommentarer
Postat av: Linda

aa de hoppas jag med. Nyss duschat, sitter i rummet med 24 grader och tycker de är lite, bara lite kallt :) men jag vill ha de så..

2008-02-08 @ 13:14:14
URL: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0