Grattis!

Då är man vaken igen, och ens 18år långa liv har nu tagit slut, och precis börjat på de 19e :p
Vaknade verkligen upp med den där wooow upplevelsen. Sedan konstaterade jag att det bara var mobilen som ringde ;) Var AL som som alltid ska vara värst (jag ringde honom en minut över tolv senast :p ). Klockan 5,35 ringer han iaf och börjar sjunga för mig. Hehe, det lät lika vackert som alltid ;) Roligast var ändå när han berättade att han råkat ringa en annan Markus först, och tala in ett långt meddelande på denne persons svarare. Innan han kom på att han ändrat i telefonboken och att jag nu ligger inlagd på mitt efternamn :p Tackar iaf för de som alltid lika trevliga samtal!

Tvåa på att gratta mig var min mor. Hon kom in i badrummet lagom till när jag stod och tvättade ansiktet. Roliga var att syrran hade varit inne o vänt några gånger i badrummet, men hade totalt glömt bort vad de var för dag, men kom ju på de när mamma gratta mig :p
Så syrran blev alltså 3a.

Sedan såg jag en till hälsning på FB, och konstaterade att alla platser flyttas ned ett snäpp då AD grattat mig redan fyra minuter över tolv i natt.

Så ordningen är nu
AD 00,04
AL 05,35
mamma ca 07,00
syrran 07,01

pappa 07,30


Kommentarer
Postat av: helena

svar; GRAAAAAAAAAAAAATTIS :D hipphipp hurra för marcus idag (a) .. hur känns det att vara 19? :)

haha ahvisst! :>
höhö, bra fråga där ;d

2008-02-20 @ 09:14:29
URL: http://larssonhelena.blogg.se
Postat av: Linda

Grattis :)
Ställ frågorna i samma inlägg som uppdaterar jag de inlägget och svarar där. Lättare så. Och ställ alla frågor du vill veta, jag svarar.

2008-02-20 @ 10:33:35
URL: http://lmongo.blogg.se
Postat av: Malin

men kan du inte ha något stillasittande jobb då, där du bara rör dig lite? Kanske på något kontor?

2008-02-20 @ 11:39:14
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: weronica

svar; haha, han hade fan inte ens matrial som vi till provet, och han vet inte själv hur vi ska få det! haha, han är konstig. jaha, så pass. då är det rätt nära :)

2008-02-20 @ 11:52:52
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0