GP

Haha, självklart går det inte en lektion med GP utan att han häver ur sig massa kommentarer så man håller på att dö av skratt :p
Idag drog han en fräckis. Först frågade han om vi ville höra en icke rumsren fräckis, men kom snabbt på att han inte behövde fråga de i vår klass :p

Renskötaren Kurti är på väg till jobbet.

Han ska byta skift med jobbkamraten Penti.

När Kurti kommer upp i fjällen får han plötsligt syn på Penti, som står och juckar med en ren.

-Penti, vad gör du?

-Ja, du vet, jag var hos läkaren igår, för min onda arm och axel. Så han sa att jag skulle ta Voltaren


Hehe, GP har för skön humor :p


För er som inte fattar ord vitsen (Voltaren, våldta ren)


Kommentarer
Postat av: weronica

svar; haha, jag vet! men man behöver inte se bra ut på alla bilder heller? klart jag forf är rädd för dig.

2008-02-15 @ 19:03:26
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: melina

svar:Tack,ha en bra kväll

2008-02-15 @ 19:33:20
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0