God natt!

Det är lördag, och jag ska gå upp om knappt 8 timmar. Jupp imorn är det jobb (igen).

Kvällen har bestått av mat, hundpromenad och filmtittande. Det blev "Guess who" som gick på 5an. Konstaterade 10minuter in i filmen att jag redan sett den två gånger. Men bestämmde mig att det kunde inte skada att se den en gång till. Fast det hade väl mest med att göra att jag låg så skönt i soffan och inte orkade byta :p

Aja, nu är det sängen. För att om några timmar vakna och dra mig till jobbet. Hoppas att det finns kvar tårta och godis från firandet av T ;D

Dagens låt är Takida - Burning inside

God natt!


Kommentarer
Postat av: Jennie

såg lite av den filmen med :)

jaa eller hur :/ njae.. de va typ ett vanligt samtal :( hade jag vetat så hade jag ju inte ens gått därifrån..
uusch men din farfar vet ju att du inte är sån annars.. även om de e hemskt att en person dör när man har bråkat :/

2008-02-09 @ 00:37:13
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0