God morgon

Man har lyckats med det igen. Man får sova ut och vakna av sig själv på söndagen. Och man är helt utvilad hela dagen. Vilket självklart leder till att man kommer i säng ganska sent på kvällen på söndagen. Så nu sitter man här och ska snart till skolan, och är lagom trött :s :p
Om jag inte minns fel så gjorde jag exakt samma sak förra veckan. Och jag vet att jag gjort det flera gånger tidigare :p
Det var mycket bättre i höstas, då jag hade sovmorgon på måndagar, så jag kunde sova ut då oxå. Men men, imorn har jag sovmorgon, får försöka sova ut lite då.

Denna vecka är det egentligen inte så mycket i skolan. Men det känns som det är mycket för vi har en stor inlämning och ett prov. Och jag har varken påbörjat inlämningen eller plugga till provet. Som tur är så är både inlämningen och provet först på fredag.

Ser nu genom mitt fönster att det börjat komma videunge, och samtidigt är det minus ute. Jaja, våren är väl inte allt för långt borta här i Stockholm...

image119
(lånad bild)

Kommentarer
Postat av: Jennie

iinte braaaa att sova sent ;) du skulle sovit då jag gjorde de (halv 2..) ;P

jag vet, men e den inte klar imorgon och dem har ringt mig idag o sagt de så ska jag bli ersatt iaf :)
men du har ju råd med en systemkamera om du vill ha en..?

hahaha han blir överlycklig om man har varit borta i två minuter :P

2008-02-18 @ 10:28:41
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Malin

haha ja eller hur :P Nja, idag ska jag till UM och sen träffa en tjejkomppis =) du?

2008-02-18 @ 11:40:14
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: weronica

svar; haha, klart du ska! ett måste. haha :)

jag vet att du kommer att klara det! ;)

2008-02-18 @ 12:49:47
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0