God morgon

Ibland blir man lite trött på blogg.se. Igår kväll gick det varken att göra egna inlägg eller skriva kommentarer i andras bloggar. Tycker det är på de viset alldeles för ofta :s

Men men. Jag är nu uppe för ännu en skoldag. Och jag kan säga att det blev tyvärr ingen tidig sänggång igår, så är lite lagom trött idag igen. Skönt iaf att jag bara har en kort dag, med först digtek och sedan rel. Efter de två lektionerna slutar jag, men antagligen blir jag kvar i skolan och äter, går jag hem för att äta så blir det ingen riktig lunch :p
På eftermiddan idag kanske jag ska med H och köpa lite saker för att sedan montera i hans bil. Kan bli kul. Dock slutar han några timmar efter mig, så får fördriva de på nått sätt. Kanske med lite projektarbete, har trots allt redovisning nu på tisdag :s

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag har också kort dag idag, fast sen är eftermiddagen fylld av träning och teoripluggning :P

2008-02-07 @ 07:52:13
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0