Fredag

Fredagen är här igen. Känns som veckorna bara rusar iväg just nu, och snart är de sommar o man tar studenten :)

Kvällen blev lång, eller rättare sagt sömnen blev kort i natt. Kom i säng ganska sen, och lyckades ändå somna ganska fort. Men gårdagens arbete i H's bil var ingen höjdare för min nacke och rygg. Vaknade X antal gånger under natten och hade ont. Så nu sitter jag här och är lagom trött. Som tur är har jag fått en återbudstid hos min sjukgymnast. Så om drygt en halvtimme ska jag få träffa henne, så hoppas hon med sina mirakel kan få bort lite av smärtan.

Efter att jag varit hos K bär det direkt av till skolan. Första lektionen är småföretagare med GP ;D Får man peka lite finger tillbaka då ;)

Sitter just nu o lyssnar på Gyllene Tider - Leva livet. Den som ändå fick göra de nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo men inne är de för varmt. Ja, alla har tjatat om så mycket uppdate så då tog jag i :)

2008-02-08 @ 11:54:42
URL: http://lmongo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0