Fredag

Jahap, då är man äntligen hemma igen. Det har varit en lång dag, dock inte så jobbig :p
Som vanligt började dagen med en lektion med GP, sista lektionen innan provet. Hoppas det går lika bra som förra provet, då har man inget att oroa sig för :)
Efter GP's lektion var det ven vanliga håltimmen som känns som vi har varje dag. Dagens håltimme var på 2timmar. Så jag och M passade på att äta på 30min, och efter det åkte vi till mitt jobb. Där jag han prata med både R, E och A. Dessutom så pratade jag lite med I, vilket egentligen var anledningen till att vi åkte dit :p

Efter att jag pratat med I, så satte vi oss ner i lilla fikahörnan vi har i butiken och jag tog en varm choklad och vi pratade strunt i 45minuter, innan det var dags att bege sig till sista lektionen.

Efter skolan var det snöstorm ute, inte för att det kom så mycket snö, men det hängde i luften och blåste fram och tillbaka, så nu ligger det lite mer snö på marken igen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0