En bra dag :)

Hej
Detta får bli mitt sista inlägg för idag. Har planerat en lite tidig kväll idag, så jag kan få sova ut lite och förhoppningsvis slippa undan förkylningen som kommit lite.
Det har varit en strålande födelsedag. Kanske inte allt för mycket presenter men många varma och trevliga hälsningar. Har hunnit svara på de flesta hälsningar nu, enbart er som hälsat via bloggen kvar nu ;)

Den present jag nog ändå blev mest förvånad över var M som kom förbi jobbet idag och grattade mig med en glasstårta. Blev väldigt glad och lite chockad. Lixom inte nog med att du tar dig förbi jobbet, du har dessutom köpt nått. Det tackar jag och bockar för!

Sedan en väldigt bra "present" var att jag idag sålde min gamla bil. Riktigt skönt att vara av med den nu, lite lätt onödigt att ha en bil bara ståendes.
Dock var det nästan lite svårt att hålla sig för skratt när han berättade att han skulle komma lite sent, då han blivit stoppad av polisen och fått fortkörningsböter på vägen :p Och polisen hade oxå tyckt det var lite kul att han var på väg till Stockholm för att köpa bil. Men men, sån är världen ibland ;)

Tack än en gång för alla hälsningar!

Kommentarer
Postat av: helena

haha okej ;> roligare med 20 antar jag! :)
näe, vi har lov nästa vecka, sjukt nice!

2008-02-20 @ 22:52:38
URL: http://larssonhelena.blogg.se
Postat av: Jennie

ååh :D grattiiiis!

2008-02-20 @ 23:01:03
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0