Brunne

Hej!


Åkte igår upp till landet igår kväll! :)

De första 2½timmarna var det snöstorm, och även fast vi åkte 4x4 v70 så gick det omöjligt att hålla mer än 90.

Men men, resan gick bra och vi kom till slut upp till ett tomt hus. Lyckades felfritt att få igång vatten, el, och höja värmen.

Dagen började kl 10, efter ungefär 10timmars sömn. Blev en god frukost med rostat bröd,  marmelad och juice.

Efter det var det ut och 6 timmar mer eller mindre konstant skoterkörning! Tog en liten paus när vi grillade lite korv. Grillad korv är aldrig så god som när man grillar över en öppen eld vid ett vindskydd i ett vinterlandskap! :)


Lyckades också tappa nyckeln till huset när vi var ute och körde. Så blev lite lagom rädd när vi kom till huset och ingen husnyckel låg i fickorna. Men efter att ha tänkt lite så kom jag på var nyckeln nog kunde ligga, ett ställe på isen där jag hade gasat på en del. När vi väl kom dit hittade vi otroligt nog nyckeln.

Nu har vi kommit överens om att vi ska gömma nyckeln varje gång vi drar ut, för sån tur som vi hade idag, de har man inte flera gånger :p


Aja, nu är det snart middag som gäller. Sedan får vi se hur kvällen flyter på, D är ganska trött och somnar titt som tätt i soffan :p



Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha joo de va de du sa :) o de funkar ;D

Jaooo min dag har varit hyffsat bra :) lite segt med allt plugg bara

2008-02-03 @ 19:18:57
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Malin

hha okej.. ojdå =) attansa tt du sitter på modem, jag skulle få panik =) tack för du håller tummarna för de med Portugal, jag har inte hört något om hur det blir än, så är fortfarande lite spänd :D

2008-02-03 @ 19:58:25
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Jonna

Va bra att ni hittade nycklarna. Påminner om en när pensionär kom in på Ica igår och letade efter sina nycklar, en annan kund hittade dem som tur väl var :)

Glömde bort att du skulle ha cv:t till dte. ville väl bara förtränga den tanken att du flyttar utomlands :P Jag drömde om dig förresten häromnatten :P

2008-02-03 @ 22:32:05
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0