Början av dagen...

Så där, då är två punkter på dagens lista avklarade. 1:jobb 2:firas (fikafirandet)

Jobbet var riktigt trevligt idag :) När jag var inne igår lurade jag i praoeleven att han skulle hoppa in och jobba idag, så slipper han jobba nästa fredag. Självklart nappade han ;) Kan förövrigt berätta att praoen är lillebror till en tidigare arbetskollega.
Vi pratade mycket strunt och åt godis och drack choklad :p Sedan inväg jag honom som vi gör med alla nya på jobbet. Genom att plasta in honom i paketeringsplast (typ plastfolie, fast slitstarkare) så han såg ut som en liten kokong med huvud. :p
Lyckades oxå få ett fint blåmärke på armen när jag skulle visa proaeleven hur städmaskinen fungerade. Så nu har jag en fin bulle på vänster arm och är lite öm, men jag ska nog överleva ;)

Sedan har även en del av släkten varit här och firat mig. God tårtätning, prat och presenter sitter aldrig fel :)
Och till kvällen kommer P med familj och äter middag och firar mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0