200 inlägg

Som rubriken lyder är det här inlägg nr 200 för mig. Resan till detta inlägg har tagit mindre än 4månader. Första inlägget lades in kl 22.31 den 18 november förra året. Och jag har precis räknat ut att jag har som medel 2,3 inlägg per dag under denna tid, vilket jag tycker låter ganska bra då det varit flera veckor jag varit bortrest och inte kunnat skriva något alls.

Under resan hit till idag har jag även fått svar på några frågor jag ställde mig i första inlägget så som "Varför skaffar man blogg?". Svaret är ganska enkelt, man får säga det man vill ha sagt, och man bryr sig inte sedan om någon läser det eller inte, även fast det alltid är kul att få lite kommentarer på sina inlägg :p Sedan har jag upptäckt oxå att bloggvärlden är överfylld av härliga människor som man kommer i kontakt med. Så jag ångrar verkligen inte att jag skaffade blogg.

En annan fråga jag ställde mig var om man skulle skriva flera saker som egentligen inte alls hade med varandra att göra, under samma rubrik? Där har jag konstaterat att jag ofta blandar hej villt, och det har gått bra. Men ibland så får det bli flera inlägg under loppet av några minuter istället. Som nu :p

Hoppas ni läsare fortsätter att läsa min blogg, jag kommer vilket fall som helst fortsätta skriva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0