Webdes

Då är skolan slut för dagen. Det har gått bra, men varit lite segt. Hade ju som vanligt min drygt 2 timmar långa håltimme då jag satt o smurfade lite och även jobbade lite med weddes. För att sedan har webdes som sista lektion. Man var ju något trött på de då :p

Annars har de inte hunnit hända så mycket idag. Ni som läst min blogg kan ju gissa vad jag fick för lunch idag. Japp, fiskpinnar. Om två månader kommer man slippa äta fiskpinnar 2gånger i veckan. Ska ju bli något skönt! ;p

Fick ett papper från skatteverket idag oxå. Såg ju riktigt trevligt ut! ända jobbiga är att man måste vänta några månader till innan återbäringen kommer ;p

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; haha, måste ju (a)
för att min kamera är jätte dålig ;p men den är brun iaf :)

min dag har varit riktigt bra, ska ju ut och gå senare också :) din dÅ? :)

2008-04-03 @ 15:54:46
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0