Städat och mat

Det som från början bara skulle bli en dammsugning av rummet urartade helt. Insåg att en hylla var lite dammig så rengjorde den. Efter de upptäckte jag att min pappershög vid sängen var ganska stor, så det blev en rensning där. När jag ändå var igång med papper tog jag två stora pappershögar till och rensade och sorterade. Det ena ledde till det andra. Så det som från början bara skulle ta några minuter. Slutade med att det tog några timmar. Och då har jag ändå inte orkat damma alla hyllor. Men det är lugnt, nästa stora händelse här hemma är min student, och den är först om 2 månader, så jag har tid på mig att damma ;)

Från att varit ensam hemma hela dagen, har nu ena brodern och pappa ramlat hem. Jag passade på att fråga pappa vad de blev för mat. Men fick som svar att man fick laga den själv idag.
Så nu måste jag ställa mig vid spisen för att om 25 minuter sätta mig i bilen och fara till Arlanda, där mor ska hämtas.

Svarar på kommentarer sen.

Kommentarer
Postat av: Jen

SVAR: Ja :D

2008-04-06 @ 19:40:45
URL: http://fashionlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0