Sommar och skärgården! :)

Kan det inte få bli sommar!?!?!?

Nu vill ja att de ska bli varmt. Vill inget annat än dra ut i skärgården. Största problemet just nu är väl att min motorbåt ligger på land, och alla segelbåtar jag har tillgång till, ligger oxå på land.

Men ska ta i ordentligt och leta motor till min båt nu. Så hoppas jag kunna sjösätta den snart. Med en varm sovsäck är det ju faktiskt möjligt att övernatta i skärgården nu oxå :)

En liten sommarkänsla är iaf att det blir grillat ikväll :)

image209

Kommentarer
Postat av: Vanadesse ~ Designing Everyday Life.

Riktigt snygg bild. Vilken stämning.

2008-04-05 @ 20:07:47
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0