Skriva...

Då har man suttit och halvsovit och läst igenom en hel del utav de vi ska ha prov i på tisdag. De kändes ganska väl att man var lite halvtrött när man satt i sängen med boken i handen :p
Men men, har kommit en bra bit på vägen nu. Och så kanske de blir lite mer plugg ikväll.

Nu hade jag tänkt att sätta mig och skriva ihop brevet till Kryssnings företaget. Har fortfarande inte bestämt mig helt hur jag vill göra.
Men blir väl till att skriva ihop en kladd på svenska först, o sedan göra om de till fin engelska.
Shit vilken beslutsångest, men samtidigt i-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe jasså det tror du. Men ska nog mest bara göra lite fitn i garderoben, bara vräkt in kläder!

Aa, men det tror jag ni får serrö. blir lite grilla och mysa allså:)? vart skulle ni?

arbete och säkerhet:/ usch. tycker den kursen är jobbig,Men kan bero mycket på lärarenm slappt men sen när proven kommer äre dyng svårt. vad är det du ahr prov på då?

hehe ja förhoppningsvis ska jag kunna dom som bara den imorn;) så ska träna igenom det innan jag somnar sen, men inte ens säkert det blir jag som får hålla mitt tal imorn. hm jobbigt att ladda om då lixom!

gör du ikväll? Hoppas brevet blir bra till kryssningasföretaget :)

2008-04-13 @ 19:31:13
URL: http://jolieee.blogg.se
Postat av: LOVISA

:)
Jadå, helt okej helg. Lite mycket plugg o så bara.
HUr har din helg varit?

2008-04-13 @ 20:04:51
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0