Promenad

Var precis ute o gick med lilhunden. Ganska trevligt väder ute, dock känns de som de kommer bli lite kallt inatt med den klara himmelen som är just nu. Var redan ganska svalt. Men inte värre än att man kunde ha sommarjackan ;)
Tog för första gången i år, vår lilla skogsrunda. Jag har lite olika rundor, som jag vet hur lång tid de tar ;p Och jag konstaterade att bara vädret håller i sig, så kommer den vara helt geggfri om någon veckan ;)

Nu är det snart dax för en väldigt sen middag. Och sedan blir det lite plugg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt med en kvällpromenad, älskar när det luktar sommar på kvällarna:P

Vi ska till Danmark på klassresa 24-27 april :) det lär bli galet!
Långhårsmodell, jag ska alltså vara modell, så gör dom fina uppsättningar med mitt hår som folk som är på visningen får se :) Älskar sånt, så det kommer bli jätte roligt :)

ja 3½ år är ett bra tag, så börjat tröttna en del påt, riktigt glad att jag hinner ta bort den tillbalen/ studenten och så:)

Men härligt;) får se om jag hittar då, får leta efter grilldoften. Ja det finns ju en hel del att välja på vad gäller alkoholmässigt, och vanliga drycker med:) tur det!

Vad sker mer för roligt i helgen då?
kramkram

2008-04-17 @ 21:11:24
URL: http://jolieee.blogg.se
Postat av: Johanna

Oj, skriver så mycket så jag glömmer bort vad jag svarar på:P hehe..

Jo allså man presterar nog mer i en paniksituation tror jag, är det på skoj så tar man det ju inte så allvarligt =/ Men frågan är hur man reagerar när det väl händer på "riktigt" när livet är i fara? nu var det ju bara mitt betyg som stod på spel:P

Kraam

2008-04-17 @ 21:14:57
URL: http://jolieee.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Jo min dag har varit bra, hehe ja nu kan jag borsta :)

2008-04-17 @ 21:42:08
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: weronica

SVAR; haha, ;d
ja det är ju klart, wewwe om 20 år ju ;D haha.

2008-04-17 @ 21:58:06
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Pernilla

haha, för att det var äcklig mat och för att jag hade lagom med tid på mej att åka hem. min kompis åkte också hem ,s kulle åkt tillsammans men sen orkade hon inte åka tillbaka till skolan
, och ja så.. :P

haha

Desamma, eller nu är det kanske läga att istället skriva :
har du haft en bra kväll ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0