Lång dag

Lång dag men inte så mycket gjort :p
Som jag sa i morse så började jag sent. Så blev en vända förbi jobbet och fixa lite saker. Där träffade jag två kompisar, som oxå heter Markus, och det roligaste är att alla vi har jobbat på jobbet samtidigt, och en av de jobbar fortfarande kvar en del :p

Skolan gick sedan ganska smärtfritt. En lektion med GP, en håltimme då de gjordes lite grafkom. Och sedan en riktig grafkom lektion. Då jag och S gjorde klart de sista. Så nu är de bara pilla naveln resten av lektionerna i grafkom. Dessutom har PA lovat oss högsta betyg (A)

Eftermiddagen var ganska skönt. Knappa 20 grader och inte ett moln på himmelen. Så var ute i shorts och t-shirt och fixade lite saker. Verkligen underbart väder :D

Och på kvällen nu har mina bröder firats av hela släkten. Dock kom min ena farbror på att "det var väldigt snällt att fixa en så stor namnsdagsfest för mig!" ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

ni får säkert ig :)
o ni hade säkert ösregn
och 20 minus :)
hey jag e positiv ;D hihi

skojja bara :) gött att du börja sent iaf!

2008-04-25 @ 22:36:19
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: ellen

haha jaså okej, men även de som inte är så bra på dikter borde förstå denna ;)

japp..
Oh vad härligt. Hos mig var det rena sommaren :D
ha en bra kväll!

2008-04-25 @ 23:00:05
URL: http://ekw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0