Jobb/hemma

Nu har jag kommit hem från jobbet. Det gick bra idag förutom några mindre missöden :p Och vi hade redan efter en halvtimme sålt för närmre 6'000. Så nog gick jobbet plus idag alltid.

Själv hade jag en del annat att göra. Var bland annat tvungen att göra jobbschema. Skulle gjort de redan för några veckor sedan, men fick sätta mig på kontoret idag istället o skriva ihop ett. Så nu är iaf kommande 3 veckor klara med personal.
Som om det inte fanns nog annat att göra lyckades jag tappa hela lådan med stoppskruvar. Vilket resulterade i att ca 500 skruvar i olika storlekar rullade ut på golvet.
För er som inte vet hur en stopskruv ser ut så är de oftast mellan 3mm och 12mm långa. Så de är inga stora skruvar. Och ni må tro att det var ett plottrigt jobb att sortera tillbaka alla :p

Ca 300 stoppskruvar, resterande ligger under och i hyllan
image207

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Haha, klart då får fråga! Min vän amanda är det som jag målat över, hon tyckte att hon såg tjock ut på bilden så jag skulle ta bort den ;b knasboll är hon!

ajdå, det låter inte så bra.. men, hoppas verkligen du får en bra kväll ändå :)

Kram!

2008-04-05 @ 16:11:37
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Nathalie

sv: haha må hända (a)
jo det finns mycket i sverige just nu. blivit mycket populärt.
haha aa 3 hela år kvar, längtar nästan fast jag vet att när man väl arbetar längtar man tillbaka.
haha anledningen för i tvättmasiknen vet jag inte, vi får våra idéer :)

2008-04-05 @ 16:18:52
URL: http://naaathaalie.blogg.se
Postat av: Louise

tss klart du måste säga att eran är finare bara för att du kommer därifrån. Men alla vet, även du innerst inne, att du har fel xP

Åh, låter spännande att plocka skruvar :P Va jobbar du med?

2008-04-05 @ 16:31:07
URL: http://Louen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0