Home

Ja då är man hemma. Slutade för några timmar sedan, men passade på att äta i skolan, då jag inte orkar göra riktig mat hemma såna här dagar annars.
Anledningen till att jag sluta så tidigt är att jag har jobbat i förväg, så har redan gjort allt som skulle göras på lektionen som börjar om någon timme :p ( har i vanliga fall världens håltimme på måndagar).
Så nu har jag istället hunnit vara iväg till centrum o sätta in lite pengar o tanka på mobilen. Skulle ju bli panik om pengarna tog slut på den! ;p

Idag har jag oxå lyckats hitta sista personen som ska med på mitt studentflak. Nu är vi 12 betalande, och så bli r det massa kompisar till oss. Shit va kul de kommer bli! Inte ens två månader kvar nu!!! :D


Kommentarer
Postat av: Linn

haha, asså det är verkligen inte bra. men jag skulle plugga. behövde msn och då böjade jag prata istället. illa av mig. nja, de hade en hel del snygga t-shirtar iaf men inte många snugga hoods. Två assnygga koftor. Blev lite kär ;)

Gött att ha studenteflaket planerat :) Kanske skulle satsa på det vi med.

2008-04-07 @ 13:34:56
URL: http://limpidimpi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0