Herman Sperman

Är hemma nu och har hunnit slänga i mig lite yoghurt med flingor. :)
Mitt på dagen var det fint väder ute, men självklart har det hunnit bli mulet igen lagom till man slutar. Dock regnar de inte. Alltid ett plus ;p

Då jag inte har någon läxa till imorn, tänkte jag nu ta o ringa några samtal och sedan gå o se en film. Va aslänge sedan jag gjorde de, tror de va vid påsk, om jag mins rätt ;)

Provet i morse gick föresten bra. Svarade på nästan alla frågor. Och det var bästa läraren som vaktade, Herman Sperman :p Snacka om att han litar lite väl mycket på oss. Först undrade jag vad som menades med en fråga. Varpå han säger att det är Lennart som skrivit den. Och att jag ska gå o hämta honom så han får förklara för alla.
Lite senare börjar jag och två polare tjata om halstabletter, Herman bjuder oss alltid på de :p. Varpå han säger att vi får de, om jag går och hämtar dom på hans skrivbord i personalrummet.
Inte nog med att jag får lite "rast" från provet. Fick även två mer halstabletter mer än alla andra bara för att jag hämtade dom :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0