God natt

Haha! Jag sa förut att jag skulle plugga lite ikväll. Frågar ni mig hur många minuter plugg det har blivit idag så svarar jag snällt "0" ;p
Nepp, inte blivit något plugg, kände att jag inte orkade. Det jag hade tänkt att plugga till var ett prov jag har på torsdag. Men har redan läst en tredjedel av all text. Så ansåg att jag kunde strunta i plugg idag.

Nu ska jag iaf ta en dusch och sedan krypa ner i min säng. Imorn är det skola och sjukgymnast (det behövs kan jag säga :s )

God natt och sov så gott!
Pudel anfaller Leverpastej ;p
image212

Kommentarer
Postat av: P e r n i l l a

haha ja det har du faktiskt rätt i!
och jag är nästan lite frisör :P haha
jag klipper måånga va mina kompisar faktiskt ! :D

Desamma desamma :)

Postat av: P e r n i l l a

Söt hund förresten!

Postat av: Louise

Vilken latis du är som inte pluggade :P

Haha JA det va jobbigt, sluta retas :P

Sant nog. Jag är grym på det mesta xP

2008-04-07 @ 06:59:46
URL: http://Louen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0