God natt

Ja nu börjar sängen närma si på schemat.
Imorn är det som vanligt jobb som står först. Därefter ska jag kanske träffa C, dock inget bestämt än. Men det vore väldigt trevligt att ses. Har ju trotts allt inte sets på säkert en månad.

Om det inte blir att träffa C så skulle no A och J ut oxå, och J har jag inte sett sen jul. Så de är ett tag sedan de me :p

Ska inte ta ut någon vinst i förväg, för med min vanliga tur, så slutar det säkert med att jag vilket fall sitter hemma :p

Aja, nu ska jag gå ut med hunden, och sedan en snabbdusch.

Ha de bäst!

God natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Nej usch, men så kan det vara! :)
Sov så gott, kram!

2008-04-04 @ 23:12:19
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Jennie

god natt;D

svar: för jag va på teater :) så jag svara jättesnabbt (hann inte lyssna vem de va) o sa att dem skulle ringa upp mig om 15 minuter för då va de paus. O så efter 35 min har dem inte ringt o då började de igen. Så självklart efter 10 minuter när de hade börjat så ringer dem igen!

2008-04-04 @ 23:52:02
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: johanna

Så du jobbar och står i idag :P?

Nje men blir lugna puckar iaf, blir ingen utgång. Men eventuellt en tripp upp till sthlm:P ska kolla på bil till en kompis!

Vad blir det för din del ikväll då? träffa kompisar eventuellt?

min kväll igår var skön, klippte 2pers sen hem och sov.

ha det bäst! kram

2008-04-05 @ 08:51:00
URL: http://jolieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0