God natt körkortet ;)

Jag kan inte sluta skratta åt min morbror. Vet att de är elakt, men känner man honom så vet man att han borde aldrig fått ett körkort! :p Han sa till och med när jag pratade med honom idag, "Jag förtjänar väl de här, när jag ändå sluppit i 15 år, sen senast".
Och min andra morbror är lika skrattandes åt situationen som jag. ( Kan berätta att det är vi tre som är de stora bilnördarna i släkten :p )

Men nu har jag dessutom kommit på att han inte får köra snöskoter längre. Inte förens han tagit förarbevis för snöskoter. Såna är nämligen reglerna. Surt för honom, som har en skoter skriven på sig, som står i norr ;)


Aja, nu är det först maila båda morbrödrena om nyheten, och sedan ta o sova.

God natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; justeja, klart jag kommer. kan lätt bevisa det :D mohahaha.
godnatt och sov gott :)

2008-04-18 @ 00:09:36
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: emelie

godnatt:)

2008-04-18 @ 00:21:06
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Pernilla

tack så jäte mycket! :)

hahaha, slöööis!

Va bra! :)

Ha en bra dag får jag väl säga nu då :)

Postat av: Johanna

ja det kommer blir en riktigt rolig resa, och nja svårt att tänka mig att den kommer bli lugn!
Arå, kameran ska med så lägger upp massa bilder sen när jag kommer hem :)

Okej=/ DÅ har du haft din skada ett tag=/ kommer det någonsin bli relativt "bra" eller hur man säger?

Jag fick dock endast VG =/ men jag är nöjd ändå. han tyckte jag borde skricka mera, men hm kändes konstigt i situationen var helt tyst och koncentrerad på det jag gjorde!

Aha, jobb i hamnen är det pilla med båten eller?
Låter som en bra helg du!
Ja ikväll ska jag se hockeyn, sen imorn om inte redan ikväll Kommer kille hem! så blir rätt lugnt faktiskt. Me grilla ska de göras, den saken är klar!
strålande väder redan nu:):) man blir glad!

Ha en underbar dag!
Kram

2008-04-18 @ 07:40:15
URL: http://jolieee.blogg.se
Postat av: Louise

Haha men det är bara för att vi tar regnet nu så får ni det i sommar =D

Jodå bara bra =)
ha en underbar fredag =)

2008-04-18 @ 10:03:05
URL: http://Louen.blogg.se
Postat av: Linn

det är lite kul faktikst! men synd om honom. ;)

bra dag idag.solen skiner. lite kallt änne men dagen är lång. ska ta en skön promanad ikväll och måste se talang också :P det är faktiskt kul hehe

2008-04-18 @ 10:31:54
URL: http://limpidimpi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0