God morgon

Solen lyser, fåglarna kvittrar och inte ett moln på himmelen. Kan de bli bättre?  Ja de kan de. Har prov första lektionen. Har visserligen fått sova ut lite, då jag hade sovmorgon idag, som jag hade glömt bort :p Men snart ska jag till skolan och skriva provet. Senaste provet jag hade i AoS kändes som de gick hur bra som helst. Men så fick man bara G, så får se hur de går idag :s

För övrigt när jag kommer hem så blir det väl ännu mer plugg, har prov om två dagar i Re. Prov på hela Islam. Och mitt betyg hänger lite på hur de går på de här provet. Så det är råplugg som gäller. Och självklart lite dator oxå (A)

Om en blommas blad börjar bli gula och hängiga, finns de då nått bra tips på att få den till liv igen? Min blomma håller nämligen på att dö! :p

Kommentarer
Postat av: Jennie

ge blomman vatten? :D

2008-04-22 @ 14:49:57
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0