God morgon

Ja då är man uppe, och har hunnit med att göra sig i ordning och fixa till en lunchlåda. Var lite segt att ta sig ur sängen. Men efter några minuter så gick det ganska bra. Till lunch blir det som vanligt, gårdagens middag. Så får grillad kyckling med klyftpotatis och sås :)
Idag är det förvånansvärt många ur familjen som är vakna. Pappa ligger på sin säng o äter frukost och läser tidningen. Mamma är iväg o tränar, ena brodern är på bandy. Men mina två andra syskon ligger fortfarande o sover ;p

Nämnde för B igår att H hade bangat ur på grillkvällen, och att det därför inte hade blivit någon. Snacka om att B blev taggad! :p så nästa helg drar vi ut till Vaxholm o grillar för hela slanten är de tänkt! :D

Kommentarer
Postat av: carro

okej, nej jag har spelat fotboll i 11 år, min faster har ocksaå spelat fotboll i många år.
och jag är en riktig fotbolls tjej, både på läktaren och på planen :D

2008-04-12 @ 10:01:27
URL: http://qwinnah.blogg.se
Postat av: P e r n i l l a

haa, det blev en stooor bild och ja , det är jag! :D

mm.. Kyckling! :D

hihi, okej . jag har för mej attjag såg någon men minns inte om de va en tjej eller kille :P
okeej, jaag bara skrev ngt ;)

haha, ja det blev ngt jätte konstigt med mitt senaste inlägg. man
kan typ inte kommentera det ? :S

as skumt..

men men, ha en bra dag! :)

Postat av: Johanna

oh mysigt planerna låter angående nästa helg:)
Ingen dålig lunch med andra ord !

Ne, rätt lag vann ju inte, blir helt galen!
vill så himla gärna att det tar guldet iår, annars vet ja inte vad!

Okej, hoppas på att det går att ändra datumet då!

jamenvisst ska jag visa dig ett o annat grep, hehe.

Sker idag då?

ha det bäst!
Kram

2008-04-12 @ 10:59:55
URL: http://jolieee.blogg.se
Postat av: Jennie

hahaha bra att han blev taggad ;)

jag gick o la mig kl. 2 typ..

haha att jag hade safgt till dig en minut innan att gå o lägga dig ;) o att du precis hade skrivit de då

2008-04-12 @ 12:17:32
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: vanessa

jaså, men det är ju trevligt :)
nej det har jag faktist inte, är igentligen inte så intresserad i svenska programm, men det är ju roligt när man väl får biljetter.
nej det skulle jag inte säga, hade lite tråkigtså jag ritade bara något (A)

ha en bra dag !

2008-04-12 @ 13:10:48
URL: http://vanessuff.blogg.se
Postat av: LOVISA

låter bra att ni ska ut o grilla, ha lite pli på dina kompisar ;)

2008-04-12 @ 15:32:59
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0