God morgon

Ja då är det dags för ännu en dag. Idag var det iaf inte snö ute när man vaknade, däremot vräker regnet ner. Så ni kan ju gissa om det blir bil eller inte en dag som denna :p
Syrran frågade om skjuts, och jag har faktiskt börjat få pli på henne. Sedan den gången hon gjorde så jag nästan kom för sent till skolan, och jag gav henne en fin utskällning. Så sitter hon alltid i bilen vid den tidpunkt jag angivit att jag sticker. Tror att hon förstår att jag menar allvar med att jag åker den tidpunkt jag satt ut, antingen hon sitter i bilen eller inte. Sedan är det ju ingen större omväg att lämna henne, då hon går i skolan som ligger på vägen till min :p

Kommentarer
Postat av: Johanna

idag hoppas vi på soool :)

Hm okej har du prov idga då?
Jag har inte hunnit plugga till mig=O var så sjukt trött igår när jag kom hem från matchen så jag somnade direkt!

Hm eftersommaren? Vet inte vad som händer, sökt lite jobb. Vet att jag ahr 1 veckas jobb på sports campt iaf, Ska vara gruppledare för en dansgrupp:D

Du ska jobba där du jobbar nu eller:)?

Ha det bäst, lycka till på provet:)
Kram

2008-04-10 @ 07:39:49
URL: http://jolieee.blogg.se
Postat av: carro

trist med regn med... men det vråker ned snö här... vill ha vår jag =)

2008-04-10 @ 07:46:49
URL: http://carrolindh.blogg.se
Postat av: Louise

Ja detva ett riktigt äventyr kan jag lova :P
Haha aha :P I det läget litar jag nog inte så mycke på honom :P
Haha ofta man kommer i tid liksom.. Fint folk kommer alltid sent. Har du inte lärt dig det.. Det är min livsfilosofi :P

2008-04-10 @ 07:51:50
URL: http://Louen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0