God morgon!

Då är man uppe och redo för en ny skolvecka. Hade igår kväll för mig att jag började sent idag, och var därför uppe nån timme extra. Tror ni inte man blir sur på sig själv när man kommer på att man inte har minsta minut sovmorgon!?
Så får försöka sova igen den timmen natten som kommer!

Hehe, när jag var inne i badrummet och gjorde mig i ordning kom hunden in. Han har två favoritplatser, den ena är direkt till vänster där det oftast ligger lite kläder eller nån handduk att ligga på. Den andra platsen är längst in vid väggen, precis där man står om man använder sig av de inre handfatet. Dagens plats fick bli den sistnämnda. Samtidigt som han går in och ska lägga sig där, säger det plötsligt "Boom". Och han har gått in i den öppna handfatsskåpsdörren. Jag skrattade lagom mycket! :p

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha joo men precis, barn är ju som dem är ;)
Hihi, jaaop :)
Tack, jag tror fotograferingen gick bra.. det återstår väl att se..
Ha en bra dag :)

2008-04-07 @ 08:21:39
URL: http://ekw.blogg.se
Postat av: P e r n i l l a

hahaha, va gulligt! :D

nej jag gör det bara för att det är roligt OCH för att jag är så snäll! hahha :P

Postat av: Jennie

aww! stackare :(

2008-04-07 @ 09:51:00
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Usagi

HAHA skulle jag nog också göra skulle ha velat sett det ;)
svar:
joo min skola är lite speciel ;P vi går halv dagar, skippar sport,påsk och höstloven och har vecka till förfogande istället vart 10 vecka då man kan göra omprov och sånt, och har man inte det så är man ledig ;P
ha det gött

2008-04-07 @ 11:27:54
URL: http://usagi.blogg.se
Postat av: Louise

Haha djur är fasen roliga ibland asså :P Vi är kattvakter just fr tillfället, fr någon dagsen när han gick i trappan så snubblade han och ramlade ner för trappan istället :P Då skrattade jag också kkan ma säga xP

Ja, jäkla snöande.. Fast nu är det sol och vår igen =D
Haha, jo självförtroendet är det la inget fel på xP

2008-04-07 @ 13:07:10
URL: http://Louen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0