God morgon!

O det är verkligen en fin morgon. Det är blå himmel, solen skiner dock lite lätt blåst. Sedan om man tänker vidare, vad gör de?! Man ska ju ändå vara inomhus o jobba större delen av dagen. Däremot gör det fina vädret att det nog kommer lite flera kunder.

Hehe, kom att tänka på för exakt en vecka sedan ringde MK mig. Då hade ME precis varit och låst upp butiken åt dem. Jag hade nämligen glömt bort att ge MK min nyckel. Vilket gjorde att när hela extrapersonalen väl var där, konstaterade de att ingen hade nyckel till butiken. Så de fick ringa ME, som fick komma och låsa upp. Efter att de väl lyckats öppna butiken 20min för sent, hittade de dessutom inte sina små nyckelknippor. Då vi byggt om lite, och satt upp ett nyckelskåp, där vi hängt in alla nycklar som de kan behöva.
Va lite kul att höra allt detta när man satt i ett lifthus 55mil bort. Var ju inte mycket man kunde göra åt saken då :p Dock tycker jag att MK hade kunnat titta upp ifall jag lämnat nycklarna till någon annan. Så pass mogen är han iaf att kunna kolla upp en sån sak, eller?


Nu ska jag iaf snart till jobbet och börja låsa upp allt. Kommer dock inte ihåg vilka jag satt upp på ska jobba idag. Jag vet att MK ska jobba, och sedan hoppas jag på att det är OF. Men ingen som helst aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0