God morgon vecka 16!

Eller hej hej. Är lagom trött. Tur att vi inte har teorilektion i digtek idag (tråkigaste lektionen i världen), för då hade jag garanterat somnat under den! :p

Vaknade upp till en helt blå himmel idag. Dock stod de en halv minus på termometern. Så ligger ett fint islager på gräs och bilar. Dock hade jag tänkt ta cykeln idag, så blir till att dra på mig vinterhandskarna igen.

Den här veckan  kommer bli ganska rolig har jag konstaterat, då de är mycket att göra, men inte mycket plugg.
Jag har skola som vanligt hela veckan och prov imorgon. Men utöver de så händer de något nästan varje dag :)

Måndag: Lasta båt, som ska ner till Marstrand på lagning.
Tisdag: Först instruktörsmöte, och sedan möte för alla ungdomar med föräldrar som ska segla under säsongen.
Onsdag: Lite oklar än.
Torsdag: Hoppas på att få träffa C, som nu har flyttat till Stockholm :)
Fredag: Inhandla saker för rustningen i hamnen.
Lördag: Jobb och sedan grillkväll!
Söndag: Jag, C, M och K ska ner och köra en egen liten förrustning, inför helgen efter.

Sedan på onsdag eller fredag hoppas jag få träffa J som kommit hem från Lofsdalen nu. Vi skulle köra lite stadsvandring, men kom underfund med att båda va nog lika värdelösa på vad som fanns var i Stockholm, så vi får se vad vi hittar på :p


Kommentarer
Postat av: LOVISA

godmorgon :)
jag ska hålla en fotbollslektion, o då måste jag ha lämnat in utförlig planering o sånt :)
okej, men det låter ju bra. :)

händer idag då? bara lasta båt?

2008-04-14 @ 08:04:02
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0