God morgon världen!

Har gjort mig helt i ordning för dagens skolgång, t.o.m. lagt fram alla sakerna inför eftermiddagens och kvällens möten. För er som har missat de, så kommer jag inte vara så aktiv idag på bloggen, då jag direkt efter skolan har ett instruktörsmöte, och sedan ett möte för elever och föräldrar inom seglarskolan.
Med väldigt kort varsel ringde jag även in våra två praktikanter, så dom får komma in i gänget, och tänket från början. Och som tur va kunde de vara med på båda mötena :)

Uscha, vi har en del att gå igenom på mötena. Men men, de kommer nog gå bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gomorron gomorron sovit gott? Ha en bra dag idag.

2008-04-15 @ 08:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0