God morgon (400)

God morgon på er. Ja idag kan jag faktiskt säga de. Nacken o ryggen mår klart bättre just nu, o jag behövde inte ta några tabletter igårkväll heller :) Har ju fortfarande ont, men eftersom jag egentligen är lite anti mot tabletter o medicin, så känns de skönt att slippa ta de igen :)

Dagen jag har vaknat till idag, är för visso molnfri. Men nu har kalluften de pratade om, kommit hit. Det är bara tre grader ute. Inte allt för varmt med andra ord :p



400, Japp, jag har lyckats kämpa mig vidare mot ett nytt hundratal i inlägg. Och jag har nu efter ett halvår nått 400 inlägg. Ganska trevligt må jag säga. Och nu kämpar jag vidare mot högre höjder ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0