Dagens två låtar

Fick bli två låtar idag igen, och det är inga mindre än

Magnus Uggla - Vi två (till dom otrogna)
Hans Zimmer - The Rock Soundtrack

Tänkte bara säga, lyssna igenom hela soundtracket. Låten blir bara bättre och bättre!
Hans Zimmer är utan tvekan den bästa kompositören av filmmusik, som jag vet. Och det finns nog flera som håller med, då han har gjort musiken till filmer så som The Rock, Gladiator, Black Hawk Down, Pearl Harbor, DaVinci koden, Pirates of the Caribbean, Rain Man, The Ring och många andra! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ne svårt att slå det allså:) mysmys.

amen jag kände det med, självklart är det visdomstanden som orsakar det mest =D

Ojoj, där ser man vad pluggar du för nått då?

jadu, detsamma tro det eller ej men jag pluggar oxå, men fastande så tog mig ett break.

gokväll!

2008-04-07 @ 20:39:58
URL: http://jolieee.blogg.se
Postat av: sofie

sv: vad har hänt vad? :O

haha yes! den är ju för bra =) hehe nevars, du slipper..ett litet tag till framöver i alla fall:Phehe

okejokej, kan känna det jag med ibland, riktigt skönt att få komma bort från allt och alla om bara i några minuter..det är därför jag motionerna så mycket, går långa promenader i skogen/jogging..det är då jag mår som bäst egentligen..att få vara ensam och bara tänka igenom allt, sammla tankarna och bara njuta av ensamheten..hehe :P men ibland är det tvärt om också, man vill inte vara ensam? man vill ha folk och liv runt omkring sig =) lustigt det där!

nja det kan man väl inte påstå direkt..haha:P men mycket sömn det behöver jag..annars klara jag inte skolan överhuvudtaget^^ haha
hehe okej, men ibland orkar man bara inte att plugga..känner igen mig där ;)

hoppas du haft en bra dag!
kram

2008-04-07 @ 20:50:01
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0