Dagen idag

Ja de har hänt lite saker idag.

Först hade jag prov i skolan. Religion, islam. Det gick väl ganska bra. Dock tror jag inte mvg... Men har ett prov till att lyckas lyfta mig på, innan skolan är slut :)

Efter skolan bar det av till jobbet. R va på kurs och I bortrest. Så behövde hoppa in de sista timmarna.

För er som undrar vad jag gjorde i Kungens kurva ikväll efter jobbet kan jag nu avslöja. Då allt gick vägen ;) Att jag just köppt nya sommarfälgar o däck till bilen :)
Blev ganska glad inombords när jag såg att det var riktiga BMW och inte några piratkopior. Kan berätta att de kostar 6000kr/st, och jag betalade för alla fyra, långt under vad 1 piratkopia kostar. Så gjorde ett ganska bra kap :)

Nu är Markus glad ;D


Inte just dom, men likadana :)

image247

Kommentarer
Postat av: Jennie

amagaad! hade ju nästan kunnat köpa 3 kameror för samma priiis (eller ah för 4 st däck dåå)!

2008-04-24 @ 22:39:37
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Jennie

så säger du nu bara för att jag påpeka de :O

2008-04-25 @ 07:35:05
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0