Dagen idag

Idag har det hänt ett gäng olika saker, så är väl lika bra att gå uppifrån och ner ;)

Dagen startade med att jag behövde dra förbi hamnen en snabbis och lämna ner ett avtal. Tro de eller ej, men K och M satt redan då (07,55), på kontoret och surplade sitt morgonkaffe :p Efter att jag hade överlämnat avtalet och önskat en trevlig dag, var det bara ut igen i bilen och gasa till skolan. På vägen till skolan mötte jag min morbror som skjutsade sina barn till skola/dagis. Lite roligt :p ( ni får veta varför lite längre ner :p )

I skolan var allt som vanligt och skoldagen flöt på fint. Jobbade in webdes'en på min håltimme. Då jag var hos tandläkaren då. Men pratade med L, och jag skulle få närvaro ändå :)
Hos tandläkaren gick det iaf bra. Och de berömde mig till och med för att jag ser efter mina tänder så väl, och skämtade om att de kunde anställa mig som reklampelare, för hur man ska sköta sina tänder :p

Efter tandläkaren skulle jag åkt in till stan och träffat C som jag inte sett på 1½ månad. Men nån timme innan de var dax, kom ett sms, att hon hade fått förhinder, då dom ringt för en jobbintervju. Så vi bestämde att hitta en ny dag, nästa vecka istället :)

Plötsligt hade jag hela eftermiddagen fri. Så det fick bli en liten vandring under den helt klarblåa himmelen. Ganska trevlig må jag säga när solen skiner och det är 12 grader varmt :)
När jag väl kom in blev det lite television. Såg nån film brorsorna hade köpt här i veckan. Riktigt bra faktiskt, men kommer inte ihåg vad den heter :p

Lagom till att filmen var slut så ringde J :) Och 'Nej!' du låter inte "fördjävlig", vad din mamma än säger! ;)  Var iaf väldigt kul o trevligt att prata med henne, även om vi inte han prata så länge. Men vi får väl höras mer senare, när du gjort klart läxan och suttit färdigt i GAIS klacken ;p

Precis när J la på fick jag ett sms från min ena morbror (inte han jag mötte i morse). Men i sms'et stod de att jag skulle kolla med morbrodern jag mötte i morse, var alla poliskontroller höll hus.
Förstod ganska snabbt hur läget låg till, och ringde upp honom, och grattade till de förlorade körkortet :p
Han var ju extra glad, då hans nya bil kommer om ca 3 veckor, och han garanterat inte kommer fått tillbaka de då än.


Hojj, blev mycket text. Men det är väl ungefär min dag hittills. Nu får jag se vad jag hittar på resten av denna trevliga dag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe ja det kan man ju säga!
hehe ja helt inne i hockeyn nu, spännande-spännande!

Okej, jo läste det, tog ett tag att plöja igenom ditt "lilla" blogg inlägg, hehe.

sjukt skönt, ja! hehe, var sista gången idag. så brottades med tränaren, var helt slut efter/ och nu! :P

Härligt att du fick beröm då:P så du borstar så noga. Snart får jag se hur mina tänder ser ut, blir av med tandställnigen 21 maj, påtiden efter 3½ år!

Hörrö, det är fin fint väder ;) och imorn äre helg, grilla-grilla:D eller vad säger du?

kram

2008-04-17 @ 17:44:38
URL: http://jolieee.blogg.se
Postat av: sofie

sv: hehe kommentaren kom fram ja ;)

jadu..det är sånt som märks..höhö nevars, det funkar med båda och^^ hehe

haft en bra dag annars?

2008-04-17 @ 17:47:08
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Linn

hahaha, ajdå. hur blev han av med det?

2008-04-17 @ 20:25:20
URL: http://limpidimpi.blogg.se
Postat av: Jennie

ahahaha aww :D o du mobbar mig som borstar tänderna ! :P

hahahah aww så söt du e :) men jag låter faktiskt konstigt.. eller juste :) de e ju du som gör de med stockholmskan ;) haha nä skojaj! De va kul att snacka o vi frå snacka mer imon lr nåt.. kände mig lite elak mot frida så ahh :P

2008-04-17 @ 22:50:12
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0