Dagen idag

Ne, har inte hunnit sitta så mycket vid datorn idag. Kom för inte allt för länge hem från barnvakteri. Och har försökt göra lite läxa, men inte lätt när man har ont. Så min lärare får ha förståelse för de imorn.

Småkusinerna var iaf snälla hela eftermiddagen och kvällen. Och vi bakade, lekte, åt, hade kuddkrig, och massa annat kul innan det var dags för dom att sova.

Nu ska jag iaf själv ta o svara på lite kommentarer och sedan sova. Är tidigt imorn som gäller och sedan blir det en lång dag. Tror nästan att jag ska ringa till jobbet och sjukanmäla mig. Kan ju inte göra nått vettigt i de skick jag är :s

Aja, får ta morgondagen som den kommer.

Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: weronica

svar; haha, tack så mkt :) tycker också det är snyggare med brunt :)

ah, fast ska ha praktik men har inte fått nått än :P härligt det låter :) godnatt och sov gott :)

2008-04-01 @ 22:14:42
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0