Dagen avklarad?

Då är man hemma igen.
Som vanligt har onsdagen varit lång. Först skola till klockan ett och där efter jobba till stängning.
Var ovanligt lite att göra idag på jobbet. Skulle kunna ha att göra med de dåliga vädret? inte inte nog med att folkströmningen var låg, det var inte heller mycket saker på lagret. O jobbschemat o så behöver ja inte se över på nån vecka. Det fick helt enkelt bli småsaker att göra. Tog bla ett artikelblad och inventerade lite bland alla gas-prylar. Va inte mycket som stämde överens :p
Sedan hade ja o R vår vanliga "stuntprat" stund. Blev mycket skämt om kunderna och cheferna o så. Stället är udda, och det finns hur mycket som helst att prata om :p

Vi testade även att köra en stegräknare i färgskakningsmaskinen. Men antingen gick de för fort eller så var de nått annat. För mätaren stod på 0 steg när vi tog ut den :s :p

Kommentarer
Postat av: Linda

En Canon EOS 400D. Nu ska jag bara få pappa att sponsra lite ;) haha . Tur att man är pappas flicka, de är bra i många lägen. OK. Jag ska fortsätta lata mig. Om jag inte somnar vill säga, seg som tusan. Puss

2008-04-09 @ 18:44:06
URL: http://lmongo.blogg.se
Postat av: ellen

Japp snön är borta igen ;) haha jaså okej ;)
Njaa, jag vet inte om jag verkligen vill ha en sån där på trädgården.. höhö! Hoppas du haft en bra dag. Hare!

2008-04-09 @ 19:52:47
URL: http://ekw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0