Ulf Rahmberg

En grå dag har kommit och gått. Regn från morgon till kväll, kan det bli surare, framförallt eftersom det snöade igår kväll? Självklart blev det bilen i morse, man kan ju inte ta cykeln till skolan när det regnar. Och självklart tyckte inte syrran heller de, så hon fick skjuts. På lektion nr 2, som vi hade i 5217, där hänger nog världens mest irriterande tavla. Jag har flera gånger tänkt tanken att på något sätt se till så den inte hänger kvar. Det går inte beskriva i ord hur ful denna tavla är, men man mår verkligen dåligt av att titta på den! Till råga på allt såg jag idag att den var gjord av en svensk konstnär, Ulf Rahmberg.
Ska be någon ta kort av den nästa lektion, så resten av världen (eller iaf mina bloggläsare) kan få se den.

PS. Har inte hittat någon bra bild av pappa än, men ska leta genom lite album o liknande, så hoppas jag de kommer upp snart : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0