Rivierans Guldgossar

Som jag nämnt tidigare var jag igår kväll på Cirkus och såg Rivierans Guldgossar. En riktigt bra uppsättning med skådespelare som Robert Gustavsson, Loa Falkman, Suzanne Reuter med flera.

Den handlar om två tjuvar (Gustavsson & Falkman) som bedrar kvinnor på pengar och värdesaker. Dessa två ordnar ett vad. Och den som förlorar blir tvungen att lämna landet för att "jobba" vidare i fattigare länder.

Självklart går allt snett!


Har man inte sett den tycker jag absolut att man borde se den, var riktigt rolig!


Kvällen började med att pappa kl 17,15 hämtade oss hemma, och det tog dryga timmen innan vi va i på plats pga all trafik (går annars på 20min). Väl där var mamma och min mormor. Att gå och se teatern var egentligen en 70-års present från mig och mina syskon till mormor.
När vi kom dit fick vi inte vänta länge innan den förbeställda middagen kom in. Snacka om gott!
Efter maten var det dags att gå in och ta sina platser på rad 11 parkett. På rad 7 såg vi Allan Svensson sitta, och på rad 6 satt både Lasse Berghagen och Björn Skifs.
I pausen fick vi även de två sistnämnda vid bordet bakom oss när vi åt vår efterrätt, shitt vad dom snackade :p

Kom och tänka på igår när Skifs satt bakom oss. Att en kompis i min förra klass en gång drog kommentaren (shit! Är Björn Skifs din pappa?!). Ska försöka leta upp en bild på pappa i eftermidda, från den tiden då dom var lika, så lägger jag upp den här sen :p


Kommentarer
Postat av: Jonna

Lasses biljetter har ju knappt släppts ;) Och det är grönt överallt så :D

2007-11-29 @ 08:01:34
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0