Regel 1

Veckans första dag går mot sitt slut, bara 8 timmar kvar nu. Detta betyder även att jag snart har haft blogg i ett dygn. Och än så länge lever jag. 

För att de ska bli vettiga texter har jag tänkt sätta upp lite regler för vad jag ska skriva om. Bland annat att jag inte ska skriva om de förflutna. Men som folk säger "regler är till för att brytas". Säkert kommer jag någon gång skriva om de förflutna för att fylla ut lite. Men jag bryter inte nödvändigtvis mot min regel. I framtiden kommer de säkert skapas tidsmaskiner. Lyckas man med de, kan man resa tillbaka i tiden. Alltså när jag skriver om det förflutna kan jag säga att jag skriver om framtiden där de förflutna upplevs.

Hmm, de där blev en krånglig text, knappt så jag själv förstår den ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0