Onsdag 28/11

Onsdagen har snart passerat. Så vad har jag hunnit med idag? En hel skoldag har flutit på, med de vanliga lektionerna med Prane (Per-Arne), Kak-Frida och Lasse (Lennart), Haggan, och sist på dagen en lektion med Åsa. Som vanligt hade jag även den fina håltimmen mellan 13,00 och 14,45. Men han med att både åka förbi jobbet och hämta upp mina matlådor som jag glömt på Matts bord de senaste lördagarna. Efter de han jag även ner och hälsa på Totte och konstatera att Per inte var på jobbet.

Sedan blev man ju glad oxå när man kom ut efter att slutat skolan och snön bara vräker ner :D
Dock säger smhi att det ska bli plus resten av veckan :/

Om 1timme sitter jag i bilen på väg till Cirkus för att se Rivierans guldgossar, ska bli kul :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vadå fin håltimme, idag hade jag bara mellan 11:45 - 14:40, inget fel på den :P Och här är snön redan borta (igen)

2007-11-28 @ 17:16:41
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0